Bank Norwegian er en heldigital bank med mer enn 1,7 millioner kunder i Norden, Spania og Tyskland. Vi har en enkel og oversiktlig produktportefølje bestående av usikrede lån, kredittkort, sparekontoer og relevante forsikringer. Vi jobber med å lage brukervennlige digitale produkter som gjør det enkelt for våre kunder å holde oversikt over sin personlige økonomi.
Vi har over 15 års bankerfaring og er en av de mest innovative nisjebankene i Europa. Vi betjener våre kunder i seks ulike land fra Fornebu, i utkanten av Oslo. I dag har banken rundt 160 ansatte som representerer 21 nasjonaliteter. I Bank Norwegian verdsetter vi vår gode samarbeidskultur med flat struktur. Vi tror at vårt mangfold og ubyråkratiske måte å jobbe på er en styrke som gjør det lettere å være fleksibel og levere på våre kunders forventninger. Bank Norwegian er en filial av Nordax Bank AB (publ). Sammen med Nordax er vi en tydelig markedsleder med mer enn 2 millioner kunder og 600 ansatte. Det sammenslåtte selskapet er Nordens største uavhengige spesialistbank. Nordax og Bank Norwegian deler de samme verdiene; "We are wholehearted"," We collaborate", "We take the lead". Våre verdier og bærekraft er viktig for vår bank og er integrert i alt vi gjør.
Vi holder til i lyse og sentrale lokaler på Fornebu, med både garasje og sykkelparkering!
Teamet:
Studentteamet vårt består av åtte studenter fra Norge, Sverige og Danmark. Vi trenger nå fire nye studenter som kan hjelpe oss med å ta vare på våre norske kunder.
Norsk Kundeserviceindeks gjennomfører hvert år en kåring av beste kundeservice i ulike kategorier. Bank Norwegian var for første gang i 2023 nominert og plassert på topp 3 i kategorien «Beste kundeservice – Bank». Denne kåringen har ingen fagjury, men det er kundene og deres tilbakemeldinger som bestemmer.
Vil du hjelpe oss med å beholde topposisjonen også fremover?
Arbeidsoppgaver:
Vi hjelper kunder fra hele Norge med ulike spørsmål om deres kundeforhold. Du skal hjelpe og veilede kundene våre via telefon, e-post og chat. I denne stillingen vil du få god innsikt i våre produkter, hvordan banken fungerer og bli god på å skape gode kundeopplevelser. Det vil også kreve samarbeid med andre avdelinger for å løse kundenes utfordringer.
Hva du vil jobbe mest med:
- Besvare kundehenvendelser i alle kanaler (telefon - epost - chat)
- Kundebehandling og oppfølging av nye og eksisterende kunder
- Gi kundene veiledning og informasjon om våre produkter og tjenester
- Være pådriver til økt selvbetjening
Kompetansekrav:
- Det er viktig at du kan kommunisere tydelig og godt på norsk og engelsk, både skriftlig og muntlig.
- Tysk, spansk eller et av de øvrige nordiske språkene er et pluss!
- Du kan vise til god systemforståelse og gode datakunnskaper
Hvem vil lykkes i denne rollen:
Vi tror du vil lykkes og trives i rollen dersom du vet hva som skal til for å skape en fantastisk kundeopplevelse. Du er god på å tilpasse deg og på å bygge relasjoner og du lar deg ikke stresse av høyt tempo eller en krevende kundesamtale. Du trives med å ha telefon som arbeidsverktøy og er pålitelig, strukturert og effektiv uten at dette går utover kvaliteten. Det er også en fordel at du har ok tallforståelse.
Hvorfor jobbe i Bank Norwegian?
I Bank Norwegian vil du få interessante arbeidsoppgaver i et sterkt fagmiljø og et selskap i vekst. Dette er en arbeidsplass som både gir faglig utvikling gjennom god ledelse og samarbeid med kolleger.
Vi har gode lønnsbetingelser og markedsledende pensjons- og forsikringsordninger med blant annet helseforsikring. Vi har friskhets- og treningsbidrag, sunn og god kantine, samt et moderne treningsrom for våre medarbeidere. Du finner snacks og brettspill i fellesområdet vårt og vi gjør mye for å styrke det sosiale miljøet på jobben mellom kolleger, som for eksempel å spille curling sammen etter arbeidstid.
Dersom du har spørsmål, ta kontakt med Kjersti Blair, Talent Acquisition Manager, på 91333778 eller khb@banknorwegian.no